среда, 12 июля 2017 г.

Сторінка "Brother" + МК від Світлани Коваль


Привіт ))
З вами я Світлана Коваль і  дуже дорога мені сторіночка.
Як я вже писала, я не можу уявити собі ні дня без музики. В мене не має улюбленого стилю, чи улюбленого виконавця, але є улюблені пісні, мелодії, рядки, які чуєш і першої ж миті розумієш - це твоє.

                                   ______________________________________________

Привет ))

С вами я Светлана Коваль и очень дорогая мне страничка.

Как я уже писала, я не могу представить себе ни дня без музыки. У меня нет любимого стиля, или любимого исполнителя, но есть любимые песни, мелодии, строки, которые слышишь и первого же мгновения понимаешь - это твое.

І одною з таких є пісня  "Brother" групи NEEDTOBREATHE. Та вперше я почула  її у виконанні Дженсена Еклса і тепер вона назавжди в моєму плейлисті ))
_______________________________________
И одною из таких является песня "Brother" группы NEEDTOBREATHE. Но впервые я услышала ее в исполнении Дженсена Эклса и теперь она навсегда в моем плейлисте))

А на фото я і мій маленький братик )) Знаю, воно завелике для сторінки, але я хотіла заскрапити саме його - фото, яке я дуже бережу і яке для мене так багато означає...
_________________________________________________
А на фото я и мой маленький братик)) Знаю, оно слишком велико для странички, но я хотела заскрапиты именно его - фото, которое я очень берегу и которое для меня так много значит ...

Трішки деталей. / Немного деталей.





А ось і МК.
Приємного перегляду)))
_____________________-
А вот и МК.
Приятного просмотра)))




Задание №6 - "Моя песня"



Дякую, що дивились та читали мене.
Натхнення вам і тільки щасливих мелодій в житті )
_____________________
Спасибо, что смотрели и читали меня.
Вдохновения вам и только счастливых мелодий в жизни)

Комментариев нет:

Отправить комментарий